Din Bästa Kändis Blogg

Alla inlägg under juli 2011

Av Rebecka - 23 juli 2011 11:33

           

KÄLLA

Av Rebecka - 22 juli 2011 23:07

Liam Hemsworth är Mileys pojkvän och Posh24.se utsåg Liam som "veckans sexigaste kändis".


Andra kändisar som också har utsets att vara "veckans sexigaste kändis" är:

Ryan Gosling, Patrick Dempsey, Ian Somerhalder, Matt Barr, Jon Hamm, Prins Harry,

Ryan Kwanten, Jake Gyllenhaal, Chace Crawford och en massa andra.


Klicka på bilderna så blir dem större.


 

       


KÄLLA

Av Rebecka - 22 juli 2011 17:52

Som ni kanske ser har jag ändrat färger på bloggen. Jag vill ha något annorlunda och lite matta färger. Vad tycker ni? Ska något ändras? Vad i så fall? :)

Av Rebecka - 22 juli 2011 17:00

Efter att Vanessa och Zac Efron gjort slut har det ryktats om att Vanessa dejtar skådespelaren Josh Hutcherson. Vanessa berättar för E News att hon är singel.


Jag tror att det är verkligen är viktigt att älska sig själv och bara vara nöjd med sig själv och bara låta resten falla på plats av sig själv. Det är roligt att gå och kolla söta killar. Men på samma gång, tycker jag om att vara singel. Jag känner att jag har all tid för mig att kunna göra dessa roller.


 

KÄLLA

Av Rebecka - 22 juli 2011 13:28

Grattis till Selena som fyller 19 år idag :)


 

Av Rebecka - 22 juli 2011 12:43

Demi hade en live chat med sina fans igår och hon gav dem en väldigt spännande nyhet, hon kommer nämligen släppa nytt album 20 september.


   


KÄLLA

Translate the blog

Presentation


Välkommen till DisneyStars! Här kan du läsa det senaste nytt och annat roligt med mycket bilder om Zac Efron, Vanessa Hudgens, Ashley Tisdale, Corbin Bleu, Monique Coleman, Lucas Grabeel, Miley Cyrus, Demi Lovato och Selena Gomez.

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kategorier

Länkbyten

      

 

Breakingfree

Peacemiley

Arkiv

Omröstning

Vem skulle du helst vilja träffa?
 Vanessa Hudgens
 Ashley Tisdale
 Zac Efron
 Demi Lovato
 Monique Coleman
 Lucas Grabeel
 Selena Gomez
 Corbin Bleu
 Miley Cyrus
 

Ovido - Quiz & Flashcards